02 november.

Jag kan verkligen inte somna.
Jag börjar bli inte smått irriterad faktiskt.
För jag är verkligen dö trött men jag kan bara inte somna.
Jag tror jag inte kan slappna av tillräckligt.
Måste lära mig göra det för såhär kan jag inte ha det.
 
Jag hoppas ni alla jävlar som va ute ikväll hade en riktigt awesome kväll för det hade verkligen inte jag när jag kom hem.
Hatar verkligen att vara ensam, får börja ta med mig datorn och åka iväg och plugga hos andra under veckorna för det är seriöst as jobbigt att va ensam.
Så vill ni ha en osocial plugghäst på besök är det bara att slänga iväg ett meddelande! ;)
Måste kollar om tvättstugan är ledig något idag med eftersom jag följde med Annette till US den dagen jag hade den egentligen.
 
Okej, seriöst.
Jag hatar att va tjej, Sally ställde sig på min tutte med framtassarna och helvete vad ont det gjorde alltså! :(
Hatar att va tjej! :(
 
Mattes lilla kanin!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0