01 november.

Sitter i centralstationen och väntar på tåget hem.
Räknas ju som en söndag idag så det här är ju sista tåget hem.
Så jävla segt att att behöva åka hem nu en lördag kväll, så jävla ruttet rent ut sagt.
Men men, finns inget att göra någonting åt det nu.
Förbannade skit östgötatrafiken.

Har iallafall haft en kanon kul kväll med Linda och Saga.
Vi har som vanligt skrattat så tårarna rinner, vi är så sjuka. Haha, ingen annan förstår våran humor. 
Det är bara du och jag, haha.
Vi har som sagt käkat pizza sen även chips och godis.
Känner redan nu att jag gått upp 10 kg, men är väl smällar man får ta när man sympatiäter!;)
Kommer bli sambo fet utan sambo, hahaha.
Hemskt.
Tur att jag älskar dig! ;)

Jag kan ju säga att jag vart grymt sugen på att gå ut när jag såg alla som var utklädda, galet avis! :(
Men nästa år, då jävlar! :D
Ska fan redan börja planera nu! ;) Haha.
Jag är 22 år och åker hem innan tolv en lördag, vart är världen påväg? Haha.

Fetaste!

Jag älskar dig så mycket att det gör ont!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0