23 juli.

Jag och Kornelia satt och kollade igenom min blogg från november 2009 då hade jag lagt upp en massa gamla bilder genom åren och tänkte det var dags igen. :)

Varning för en jävla massa bilder.
 
 
 
Jag, Kornelia&Fia.
Johanna, Kornelia&Pierre.
Johanna&jag,
Fia&jag.
Isabelle&jag,
Johan.
Jag, Fia(mellan mina ben)&Kornelia.
Bohm, Martin&Jonte.
Amanda&Kornelia.
Jesper&Isabelle.
 
Pölsa.
Isabelle. Fråga mig inte vad hon gör. ^^
Hahaha.
Ajith.
Kornelia&Isabelle.
Alva&Kornelia.
Daniel, Isabelle&Fia.
Jag la mig på dom, haha.
Josef&Kim.,
Fia.
Jag&Nicklas.
Isabelle, minns inte hans namn&Fia.
Jag, Kornelia, Fia&Isabelle.
F:I:K:K ♥
 
Ronny&Kim.
'
Jag.
Ingen anig, Fia, Kim&Ronny.
10 juni 2010 föddes finaste Saga.♥
 
Saga döptes och jag vart gudmor! Bästa dagen i mitt liv!
Isabelle, Fia&jag.
Saga.
Johan.
Jonte.
Isabele&Fia.
Jag håller i en förbannad äcklig orm.
Jag&Natta.
Andreas.
Fia fyllde 18!
Johanna fyllde 30 år!
Alva&Alicia.
Jag&Natta.
Fan vad jag saknar dig!
Världens bästa mamma♥
Födelsedagsbarnet då med  Mollan i magen.
Jag&alla mina systrar.
Niklas&Amanda.
Jag träffa Niklas och vi blev ett officielt par 12 juni 2011♥
Luna va väligt sugen på päron likör.
6 oktober 2011 föddes Molly♥

Beniz&Saga.
Saga hittade ny kärlek!
Saga&Niklas.
Jag,Saga&Niklas.
Kornelia, jag, Annette&Fia.
Molly döptes.
Alva.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fattas väl några bilder ifrån den gamla goda tiden ? :p /schou

Svar: Haha, har ju inte kvar dom :(
Karolina.

2014-07-29 @ 23:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0