10 juli.

Igår var jag på liseberg med Isabelle, Amanda&Kornelia.
Va nästan 30 grader men det var värt det! Hade så himla kul.
Bäst va Helix. Det var verkligen det bästa jag gjort! Va verkligen värt 40-50 minuters köerna.
Den vill jag verkligen åka igen, vi åkte 2 gånger och vi fick inte nog av den. 
Har ni inte åkt den , åk den. Även om ni inte vågar!
Vi åkte det mesta förrutom atmosfear , ingen av töntarna vågade. :(
Men vi hade galet kul iallafall! Han dock inte testa på den nya veg restaurangen vilket va synd. :(
 
Jag sitter längst till vänster (sista platsen är tom) ^^

Satt och funderade på om jag skulle visa den här eller inte.
Menn förrutom att jag ser jävligt tjock ut bredvid kornelia, är osminkad, ser ut som jag håller fast mig för blotta livet och håret är en katastof så ser jag jävligt glad och brun ut! 
Man måste ju bjuda på sig själv ^^
 
 
 
 
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0