01 juli.

Bild bomb!

Vincent & Molly.
Alva&Molly.
Molly gör pannkakor.
Stella.

Alva&jag.
Molly&Alva.

Alva,Saga&Molly.
Molly på pendeln påväg till Fia.

Molly bröt benet på busfabriken här har hon precis lärt sig gå igen. Stolt moster!
Molly SKULLE ha sina nya stövlar på väg hem från dagis, haha^^
 
Visar upp stenen. ^^

Jobbigt att va på dagis. Gick ut i köket i max 2 minuter hittar henne såhär ^^
Härlig vår dag i pariseviken!

Me and my Berit (Alva).
Sagers frös då fick hon låna min jacka. ^^
 

Simhallen!

Johannas fina påsktårta.
Fick med mig Saga hem efter påskfirandet, hon hade växt så mycket att alla pyjamasar var för små.
Gjorde inte mig något för då fick jag en anledning till att shoppa nya. ;)
 

Mammas stora kille.
 
Alva fyllde hela 8 år !
Mys i stadsparken med bästa!
På min födelsedag bjöd mamma&pappa på lunch på Hamnkrogen, mys. :)

Barndagen. 
Saga fick fjärilar.
Saga med Phoenix.
Trodde det var barnens dag. ;)
Molly blir Hello kitty.
Alva blommor.
Molly hamnade i tidningen. :)
 
Varamon med Molly, Linda&Saga.
Sen var det äntligen våran älsklings Amandas tur att ta studenten, stort grattis, gumman♥
Midsommar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0