31 december.

Nyår idag då, gud vad tiden går fort.
Jag kan inte fatta att i natt blir det ett nytt år igen, det här året har gått fortare än något annat.
2014 då, jag kommer inte sakna dig.
Det här har vart det värsta året mentalt, jag har haft mycket roligt men det har vart väldigt jobbigt.
Mycket som har hänt, en idiot som förstört livet lite till, jag förlorade min bästa vän.
Ja, listan kan göras lång.
Men som sagt, jag har haft mycket roligt och träffat så mycket roligt folk, fått ett glädjebesked att det blir en bebis i sommar, jag har börjat min utbildning. 
Nu ska jag bara flytta till en stad jag trivs i, avsluta min utbildning och träffa mannen i mitt liv! :)
 
 
Gudmor älskar dig och hon saknar dig något enormt!
Ha det så kul ikväll min ängel!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0