30 december.

  • Jag fick min första kyss när jag var 13, har kontakt med honom än idag..
  • Jag gråter alltid till filmer/serier när dom gråter.
  • Jag älskar havet.
  • Jag är livrädd för hissar.
  • Jag är registrerad organdonator.
  • Jag avskyr fötter.
  • Jag bits när jag inte kan försvara mig.
  • Jag gillar inte guld.
  • Jag är jätte klantig.
  • 99 % av alla låtar jag lyssnar på är sorliga.
  • Jag har 2 piercingar, naveln och tungan.
  • Jag börjar alltid skratta om någon ska ta kort på mig.
  • Jag är lite smått galen i zombie filmer/serier.
  • Jag börjar bli väldigt glömsk.
  • Mord fascinerar mig.
  • Jag är för dödsstraff.
  • Jag mår illa av svamplukt.
  • Jag har haft tandställning.
  • Jag älskar surt godis och polkagrisar.
  • Jag är svag för mörka ögon.
  • Jag hatar simpsons, family guy o.s.v!
  • Jag avskyr sjukhus, ändå vill jag jobba på ett.
  • Jag klämmer alltid i mitten på tandkrämstuben, haha.
  • Jag har jätte svårt att ta till mig komplimanger.
  • Jag hatar djurparker och cirkusar.
  • Jag förlorade oskulden när jag var 15, vilket var tok för tidigt tycker jag.
  • Jag följer typ alla polis serier som går på tv.
  • Jag älskar animerade/tecknade filmer, Pocahontas och rise of the guardians är favoriterna.
  • Jag har svårt att säga nej.
  • Jag har svårt att släppa taget.
  • Jag älskar norrländska.
  • När jag var yngre gillade jag inte choklad, nu är det min kärlek!♥ Dock går det i perioder.
  • Jag gråter minst 1 gång om dagen.
  • Har jag ont någonstans måste jag trycka på det området så att det gör ont, sjukt jag vet.
  • Jag har svårt att slappna av för jag är orolig hela tiden.
  • Jag är icke rökare.
  • Jag avskyr att ha det stökigt omkring mig, även om jag är hos andra.
  • Jag älskar bebis lukt.
  • Jag är envis som fan.
  • Jag älskar stjärnor. 
    Den finaste stjärnhimlen jag sett var mellan Motala och Askersund, den var helt otrolig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0