30 december.

Herregud, kan inte fatta att det är nyår imorgon.
Det här året har gått så otroligt fort, känns som man inte har hunnit med någonting.
Och det har jag tekniskt sätt inte gjort heller.
Har inte gjort något vettigt. :'D Förutom skolan då, men det är en annan femma, haha.

Har städat bort julen idag, va så trött på skiten så idag åkte det ner i förrådet igen.
Förutom gardinerna i vardagsrummet och granjäveln men det orkade jag inte, för fönsterna i vardagsrummet är så stora så det är så himla krångligt att byta gardiner och granen orkar jag inte packa upp och ner så den ska åka ner pyntad i förrådet men då måste jag rensa där och göra plats och det har jag inte ork till idag.

Har äntligen fått hem min spegel med! 
Så jävla nöjd!:D Tack världens bästa syster!


Jag finns på instagram också om ni inte visste det!
@lundgrenkarolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0