30 december.

  • Jag är vegetarian.
  • Jag är den enda av 6 systrar som är riktig brunett.
  • Jag hatar rosa.
  • Jag är livrädd för att dö ensam.
  • Jag är singel sen augusti, efter ett 3-årigt förhållande.
  • Jag gillar långa killar.
  • Jag hatar mina bröst.
  • Jag avskyr att ha korta naglar.
  • Jag måste alltid ha nagellack.
  • Jag drömmer aldrig mardrömmar, inte som jag minns iallafall.
  • Jag dras mest till brunetter.
  • Jag älskar asiatisk mat.
  • Jag har gröna ögon.
  • Jag är livrädd för sprutor.
  • Jag har jätte svårt att gråta inför folk och döljer alltid att jag gör det.
  • Jag älskar smycken, speciellt ringar.
  • Mitt fullständiga namn är Eva Karolina Josefina Lundgren
  • Jag är livrädd för spindlar.
  • Jag är nötallergiker.
  • Jag älskar hajar, vithaj är favoriten.
  • Jag har jätte svårt att lita på folk,
  • Min favorit blogg är http://paulas.me .
  • Min favorit glass är twister.
  • Jag älskar romantik.
  • Jag blir inte rädd lätt förrutom när man överraskar mig. Då kan jag skrika så jag väcker dom döda.
  • Jag är jätte kittlig, speciellt på halsen.
  • Jag älskar karuseller, Helix är favoriten.
  • Jag är fascinerad av seriemördare.
  • Min favorit författare är Michael Connelly, har nästan alla hans böcker.
  • Min favorit film är nog The Avengers.
  • Mina dröm resemål är Bora Bora, Miami&New York.
  • Jag hatar brocolli.
  • Mina favorit hundraser är långhårig sankt bernhard, doberman&mops.
  • När jag var liten hatade jag mitt namn, nu gillar jag det.
  • Det var meningen att jag skulle heta Olivia. 
  • Jag har namnsdag på min födelsedag ( 20 maj, Karolina )
  • Jag älskar att bada.
  • Jag älskar Joel Kinnaman.
  • Jag hatar vanilj&kanel både smaken&lukten.
  • Jag är 1.68 cm.
  • Jag kan inte säga kanarieöarna.
  • Min favoritlåt är Katy B - crying for no reason.
  • Jag har jätte svårt att bli kär.
  • Jag är livrädd för skogen, spindlar och clowner.
  • Jag älskar långklänningar.
  • Jag älskar överraskningar.
  • Jag har jätte svårt att släppa in folk, förmodligen för jag är så rädd för att bli sårad.
  • Jag är sjukt obekväm med min kropp.
  • Jag är blyg.
  • Är du snäll mot mig är jag världens snällaste tillbaka.
  • Jag älskar stora röda rosor.
  • Jag avskyr sport.
  • Jag avskyr att va ensam.
  • Jag är nog den lugnaste personen i världen, haha. Men ja, jag kan jag med. ^^
  • Jag avskyr att prata i telefon.
  • Jag är en väldigt glad person, men också väldigt känslig.
  • Jag älskar kramar.
  • Jag älskar halloween.
  • Jag kan verkligen inte steka pannkakor.
  • Jag känner mig naken utan ringar.
  • Mina halsmandlar är gigantiska, haha.
  • När det gäller mig själv är jag jätte snål, när det gäller andra är jag inte det.
  • Jag är så förbannat trött på dataspel att jag spyr på det!
  • Jag är gillar killar som har mörk, djup röst.
  • Jag tänker för mycket.
  • Jag blir sällan arg, men när jag blir det blir jag arg på allt och alla. 
  • Jag kan älta saker i flera år.
  • Något jag dras till är ögon. Love it.
  • Jag är nästan alltid orolig.
  • Jag är väldigt kräsen när det gäller mat.
  • Jag dricker inte öl. Blä.
  • Jag har en guddotter.
  • När jag älskar någon, då älskar jag verkligen den stort.
  • Jag har glasögon, men använder linser till vardags.
  • Blå och mörk röd är mina favorit färger.
  • Jag är nästan alltid varm.
  • Jag tror att jag aldrig klarar av något, att jag alltid är värdelös.
  • När alla andra tänker mysa tänker dom sex, när jag tänker mysa då tänker jag hålla om&bara va.
  • Trots allt, att jag har svårt att släppa in folk och lita på dom så tror jag på äkta kärlek. Att det verkligen finns ett förevigt när man träffar rätt person. Jag är bara så himla rädd för att bli sårad.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0