29 december.

Ska ta och bädda ner mig i en nybäddad säng snart, gud så himla skönt.
Fryser som en galning, mina händer är allra värst. Dom är som isglassar. :'D Haha.
Har pratat med Robin i telefon hela kvällen och ja, haha. Vad ska man säga, 
den människa är verkligen galen. Men 9 år har gått så ska nog stå ut med dig i 9 år till, hjärtat. ;)

Imorgon då? Vad fan händer imorgon?
Jag har absolut ingen aning, men det återstår att se.
Måste iallafall ringa Bostadsbolaget för det glömde jag idag, jag hittar nämnligen inte min räkning.
Bra va? Minns inte ens om jag fått den, det här minnet alltså.
Jag ska börja skriva upp om jag fått räkningarna eller inte så jag vet, för mitt minne alltså.
Det är verkligen hopplöst, herregud. :'D Haha.
 
Men ja.
Ta hand om varandra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0