27 december.

Mitt 2014 då, det har inte hänt så otroligt mycket fast det har ändå hänt rätt mycket.
Jag skriver lite vad jag minns och lägger upp dom bästa bilderna från året så får vi se om det hänt något intressant i mitt liv det här året. Det har vart både upp och ner,
men har haft mycket kul!
 
Jag firade in 2014 med Isabelle, Amanda, Kornelia, Kim, Robin och Hanna va det va?
Vi var på lokverkstan och ja, det var grymt kul, haha.
Jag har träffat så sjukt mycket nytt folk, jag har börjat på utbildningen jag vill
och jag har precis avslutat  min första termin ,
och har bara 2 kvar tills jag är färdig undersköterska.
Jag har blivit singel efter 3 år, vad har mer hänt? Minns inte, haha.
 
Många helger i början av året spenderades på Harrys i Linköping.
Kornelia och Amanda.
Jag, Amanda och Kornelia.

Jag och Linda.
Första riktiga vår dagen!
Mollan.
Vi var på simhallen och ja, mina tjejer var så klart dom snyggaste!
Jag och Isabelle firade valborg tillsammans och umgicks ordentligt efter ca 1,5 uppehåll.
Vi hade det grymt kul.
 
 
På min födelsdag vart jag bjuden på lunch!
Många härliga dagar spenderades i stadsparken med mina tjejer!
Molly, Saga och Linda.
Vi besökte barnens dag.
Phoenix, Fia, Greta, Saga och Plexus.
 
Vårat grodyngel tog studenten!
Så stolt över dig♥
Midsommar spedenderades med dom här tjejerna!
Josefine?, Amanda, Isabelle, Kornelia och jag.
Vi åkte till Liseberg och åkte Helix, bästa jag gjort!
 
 
Jag och Isabelle träffade två grabbar vid namn Dennis och Jacob som vi spenderade typ hela sommaren med.
Jacob, Isabelle, Dennis och jag.
Isabelle, Dennis och jag.
Jag och Jacob.
Jag skaffade Sally♥
Jacob, Isabelle, Dennis, Josefine?, Jon, minns inte, Danijel och jag.
Jag och min älskade tjej.
Isabelle hamna i busken, haha.

Jag, Kornelia och Annette.
Albin, ingen aning, Mika, Jon, Robin, ingen aning och Amanda.

Linda och Saga.
 
 
Jag började på världens bästa praktikplasten.
Jag saknar er.
Jag och Amanda.

Jag, Amanda och Isabelle.
 
Vi var grymma och åkte limo. ;)
Isabelle, Madde, Johan, V/Wickan? och jag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0