26 december.

Idag då, började dagen med att vakna upp i Linköping efter typ 2 timmars sömn, såååå bakis, haha men det var det värt!
Hade så jävla roligt och det var mysigt! ^^
Vi började på förfest med typ 10 personer och sedan drog vi till stan och drog in på 55, sen platens och sedan Queens, mötte "lilla" Albin och ja, vi festade, detaljer går vi inte in på. ;)
När jag vakna åkte jag hem och duschade sen åkte jag till Motala och mötte upp mina två tjejer, vi kollade en snabbis och sedan gick vi och käkade viet thai, så jävla gott när man är bakis! :D
Åt mig själv till matkoma, kunde knappt gå när vi gick. :'D Men det var det värt!
Sen åkte vi hem till Linda och myste en stund.
Och nu sitter jag i soffan med Berit(Alva), hon hade tydligen tjatat om att sova här sen jag flytta hit så nu vart det av, vi käkar chips och dipp så det står ut genom öronen, sötnosen hade köpt en lyckokaka till mig så får hoppas den slår in! :D
Men ja, det är allt jag hade att säga nu! ;)
 
Igår.
 
 
Idag.
 
 
Vad vi skratta åt det här!
Köpte nya strumpbyxor och ja, se själva! :'D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0