25 december.

Just det, skulle ju uppdatera ja. Haha,minnet alltså.
Men ja julafton då, den var inte som den brukar då det var massor personer som saknades i år.
Det är riktigt segt för jag älskar när hela familjen samlas men i år var vi inte hel.
Men men, nästa år kanske vi alla är samlade.
Vi hade iallafall trevligt, även fast vi inte var alla, vi har så jävla humor vi tjejer,
killar fattar verkligen inte den humorn men vi har alltid så jävla kul! :'D
Vi spelade spel och vi delades upp i lag. Jag, mamma och pappa var i ett och jag sa redan i början att vi kan lika gärna skita i att spela för vi kommer vinna, vad gjorde vi inte? ;)
Mina föräldrar kan fan allt förutom kanske nya kändis saker, musik och sånt men det kan ju jag så ja,
team crips vann som jag sa! ;)
Och med crips menar vi inte gänget utan när jag var mindre skulle jag säga att jag ville ha något med crisp i men det vart crips och ja, det hängde med! :'D
 
Min bästa julklapp var en angry birds mössa från USA, haha. Jag dog :'D
Fick även en jätte fin stor ljuslykta och ett fint sätt med örhängen och ett halsband, j
ag hade inte förväntat mig något så det här va toppen!:)
Imorgon ska jag träffa min älskade Linda och älskade guddotter, så ska Saga få sina julklappar.
Linda fick ju naglar av mig så hon är jag "färdig" med, eller? ;)
 
Jag och min fina tjej!
Jag dör :'D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0