23 december.

Vet ni vad jag kom på, jag ska f*n leta rätt på gamla bilder på mig själv och sen ska vi
se hur mycket jag har förändrats under åren, det kan bli spännade!
Får se hur många år tillbaka jag kan hitta, när jag var 13 år kan vara svårt för då hade jag
tandställning och hatade verkligen mitt utseende mer än vanligt, jag log aldrig.
Har jag tur finns det någon bild från när jag tagit bort tandställningen, men ja. 
Jag ska söka så får vi se! :D
 
13.
Jag hittade en, jag gör en ful min, men bättre än inget. ;)
Nettan och jag.
 
14.
Jag tänker inte ens säga något på den här.
 
15.
Jag tänker inte ens säga något på den här heller.
Förutom att min foundation är för mörk, haha, tillåt mig dö lite, :'D
 
16.
Jösses Amalia vad jag förändrades snabbt.
  
17.
 
18.
 
19.
 
20.
 
21.
 
 22.
 
 
Haha, där har ni.
Nu har jag skämt ut mig. :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0