22 december.

Det är sjukt hur fort det blir stökigt när man har besök, haha.
Jag städade innan Fia, Greta och Mollan kom
och sen så fort dom kom in genom dörren sa det swisch och det var lika stökigt igen. ;)
Men det är trevligt med besök så jag klagar väl inte egentligen. ;)
Nu har jag packat ihop allt, vikt in tvätten och lagat mat så nu ska jag dö i soffan,
är så himla trött. Kanske beror på att jag satte upp granen halv fem inatt?
Haha, men då kanske jag kan somna inatt.^^

Molly var så jäkla go när hon skulle åka hem,
vi stod och kramades och pussades jätte länge.
Sen sa jag sa "hej då gosbulle" och hon bara,
- hej då gosbulle, jag ringer dig imorgon.
Haha, jag smälte. Ska tillägga att hon är 3 år för er som inte vet! ^^
 
Nu ska jag dö i soffan!
Ta hand om varandra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0