21 december.

Nu ska jag äntligen sova!
Har haft en ganska trevlig kväll med Isabelle, Dennis, Danijel och lilla Albin. :D
Hände inte direkt mycket men det var rätt trevligt ändå! :)
 
Dock hade jag eller har snarare en sån där dag då jag verkligen avskyr mig själv.
Jag hatar verkligen mitt utseende mer än vad jag brukar, jag spyr på mig själv, usch.
Och när jag har såna dagar då blir det att jag hatar omgivningen med och blir så arg lätt.
Usch, så nu ska jag sova och hoppas att jag vaknat upp glad vilket jag inte gjort sen jag sluta på kolonigatan, fan vad jag saknar dem! :(
När man går hemma hela tiden så tänker man ju på all skit
hela tiden och då blir det bara värre,
på kolo hade man aldrig riktigt tid att tänka och när man kom hem var man för trött för att tänka, så snälla ring!
Hoppas dom behöver en vikarie snart :( 
Hatar att plugga på distans !!
 
 
Men ja, ska sluta klaga nu.
Ta hand om varandra!
 
Älskade kolo.
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0