21 december.

Det ni måste förstå när ni köper äkta päls och läder är att det är en vidrig industri.
Dom plågar djuren, flår dom levande och dom lider, något enormt.
Det är så jävla jobbigt att tänka på det och jag blir illamående, ändå verkar inte många bry sig om
att det är kor, rävar, vargar, kaniner o.s.v som får sätta livet till.
Men jag kanske kan få er att tänka om när jag säger att pälsen/skinnet du bär kan vara hund eller katt,
bryr ni er då? 
Källa på det finns här, här.
Jag skulle kunna dela dom vidrigaste bilderna och videos på alla möjliga djur som plågas 
för både päls och kött industrin, men jag känner att ni får ett val om ni vill kolla på dom eller inte. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: kornelia

helt sjukt att jag låg och tänkte på det inatt och kunde inte sova för dom stackars djuren. Fattar faktiskt inte varför det fortfarande görs när dom kan göra fake?

Svar: Det är en jävla bra fråga! Människan är en vidrig art
Karolina Lundgren

2014-12-22 @ 10:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0