21 december.

Lördag:
Åkte först till Isabelle, och sedan cyklade vi till stan, eller aa. Hon cyklade och jag satt på pakethållaren,
haha. Jag är livrädd för cyklar och sånt sen mina olyckor med moppen så förstå min skräck. :'D
Jag litar på Isabelle, men det var 0 grader ute igår och då känner jag att jag inte litar på vägen direkt,
men vi kom fram hela. ;) Dock varje gång hon bromsa så gled jag framåt så mitt arsle fick sig en härlig tur, haha.
Störd jag är. Iallafall, vi drog till Queens, tråkigaste stället i hela Linköping, men ja. Danijel skulle spela biljard så bara gilla läget, sen kom Dennis och Albin, och ja, som sagt.
Det hände inte mycket, fick iallafall träffa Albins goa mamma. ;) Haha, så härlig. ^^
Tog sista tåget hem och somnade.
 
I farten, läskigt och kaaaallt!
 
 
Söndag:
Idag har jag inte gjort ett skit, har inte ens orkat kolla telefonen.
Den har legat i sängen hela dagen, så ja. Idag var verkligen en rutten dag, hoppas imorgon blir bättre.
Somnade 2 timmar i soffan med så lycka till med att somna sen, Karolina!
Just nu håller jag på att kolla igenom alla avsnitt på mina serier jag missat, är typ 5 avsnitt av alla,
förrutom på pretty little liars, där var det bara ett.
Men annars är det The walking dead, the originals och the vampire diaries, så jag har lite att kolla på. ^^
 
Jag och min farfar häromdagen, och nej.
Jag kysser honom inte som det ser ut, haha. Så ensam är jag inte! ;)
Han luktade mig i ansiktet så jag snodde en puss från honom. ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0