20 december.

Jag har en väldigt liten vänskaps krets, större bekant krets och vänner man inte känner så där jätte bra.
Men har bara 5 nära vänner, varav 2 bästa vänner.
 
Linda,
hur ska jag ens kunna beskriva våran vänskap?
Det finns ingen som du, ingen som förstår mig lika bra som du gör, och ingen har samma humor som oss, haha.
Vi går snart in på vår sjunde år och ja jäklar vad jag är glad att jag träffade dig. 
 Du har vart min bästa vän från dag ett och sen dag ett kändes det som vi alltid känt varandra.
Alla tror ju att vi är som systrar och du är faktiskt som en syster för mig, lika vitkig.
Alla våra galna dagar, alla minnen, allt från busfabriken, till skogen till krogen.
Alla är guldvärda, och en helt vanlig hemma dag med dig blir galen och vi skratta alltid så vi kiknar, 
vi skrattar så mycket att omgivningen blir galen på oss, därför skrattar vi lite till.♥
Vi har även vart med om det finaste livet kan ge, lilla Saga.
Du gav mig äran att bli gudmor till världens finaste tjej och nästa år kommer nr 2,
jag längtar något enormt för att se vad skorpan är för person, om det är en flicka eller pojke.
Jag är så glad att jag får dela den här lyckan med dig ännu en gång!
Jag älskar dig!♥
 
 
 
 
Isabelle,
Vart ska jag börja? Min andra bästa vän,  vi går också snart in på vårt sjunde år som vänner.
Och även om vi har bråkat har vi alltid hittat tillbaka till varandra, för våran vänskap är äkta.
Vi har hunnit med så mycket sjukt under dom här åren, mycket som vi inte ska prata om, haha.
Behöver jag dig så finns du alltid där för mig och om du behöver mig så finns jag här!♥
Det är du och jag mot världen, tillsammans kämpar vi mot all skit.
Tillsammans är vi starka!
Jag älskar dig!♥
 
 
 Kornelia,
i 20 år har vi hängt ihop, vi bråkar 150 gånger när vi ses men vi vet att vi älskar varandra!
Vi har hunnit med så galet mycket sjuka saker under 20 år, pumpor på vägen, blomryckningar hos grannar, psyko som knacka på fönstren, 5 miljoner konstiga fyllor och massor annat.
Skulle jag rabbla upp allt galet vi gjort så skulle jag få skriva till midsommar!
Jag använde dig som boxningssäck när vi var små men det var bara jag som får det, skulle någon skada dig så skulle jag jaga den till världens ände.
Du är som en lillasyster för mig, lillasystern jag aldrig fick och fast vi bråkar jämt så är jag glad att jag har dig.
Jag älskar dig!♥
bild från 2009.
 
 
Amanda,
våran vänskap är ganska färsk men den är ändå lika viktig.
Vi har inte hunnit med så mycket galenskaper men vi har många år på oss! Haha.
Du ska veta att jag alltid finns här om du behöver mig, jag kommer alltid stötta dig om du behöver!
Det här är bara början på våran vänskap.
Jag älskar dig!♥
 
 
 
Sofia,
jag minns faktiskt inte hur vi började umgås,
helt plötsligt så var du bara där! Haha, och det är jag väldigt glad över!
Vi har delat mycket ihop, både glädje och sorg.
Vi har alltid så kul tillsammans och du är verkligen den enda som kan få mig att dansa ordentligt på krogen! Vet inte varför men du lyckas alltid!
Jag är så glad att du är min vän och det är så tråkigt att vi träffas så sällan. :(
Men jag är glad för alla stunder!
Jag älskar dig!♥
 bild från 2010.

Kommentarer
Postat av: Kornelia

hahah Gud dör! Jag älskar dig smuschi.

Svar: ❤❤
Karolina Lundgren

2014-12-20 @ 23:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0