20 december.

Det slog mig förut när Simba la sin tass på mig att han har ganska maffiga tassar, 
fast hade han haft små tassar hade han nog sett ganska rolig ut, hahahaha. Fick värsta bilden i huvudet. :'D
Jag orkar inte, hahaha. Typ som en kille på 1.95 med 35 i skor, hahahahha. Fan vad trött jag är. :'D
Hahaha, ska nog sluta nu innan ni tror att jag är helt dum i huvudet. :'D
 
 
 
Sally har en favorit råtta, som förmodligen har sett sina sista dagar. 
Jag tror inte jag behöver säga vilken av dom det är på bilden. :'D
Men jag har ändå inte hjärta att slänga den, hon älskar den verkligen.
Köpte 3 nya med djurmönster men dom dög inte och jag har letat i varenda affär efter
likadana råttor som den hon hade men den finns inte någonstans, men häromdagen hittade jag
ett 4 pack med några liknaden(den i mitten) och jag hoppas dom kommer duga åt den lilla damen.
Hon är kräsen. ^^
Hahaha, jag skrattar varje gång jag ser råttan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0