20 december.

Ska snart röra mig mot Linköping och min älskade Isabelle, gud vad jag har saknat henne.♥
Senare blir det lite biljard med "lilla" Danijel, eller aa.
Dom ska köra och jag tänker bara titta på, haha.
Är så dålig på allt sånt där så det är inte ens roligt, fast hellre biljard än bowling.
För bowling sög jag allra mest på. Haha, usch.
 
Imorgon ska jag till Nettan istället för vart inte idag, då ska jag fan göra färdigt spegeln.
Ni anar inte hur tomt det är på min vägg, det är verkligen skit fult.
Stör i hjäl mig varje gång jag ser det, haha. 
Jävla spegel, va du tvungen att vara så ful att jag var tvungen att göra om dig?
Satans skit spegel.
 
Men ska ta på mig ytter kläderna snart och sedan röra mig mot tåget!
Ta hand om varandra!
 
Vi kör en gammal härlig fyllebild♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0