19 december.

Gud vilken tråkig dag, har verkligen inte gjort någonting förutom pluggat då.
Och det suger verkligen, för det är fredag.
Det märks att den där "stormen" efter man blivit singel har lagt sig,
för i början vad jag verkligen aldrig hemma, då var jag iväg jämt.
Dock skulle jag inte ha något emot att aldrig vara hemma för
det suger verkligen att vara ensam, men så är vuxenlivet när man är vuxen, alla jobbar ju och jag pluggar
ju på distans så jag är ju hemma i stort sett varenda dag så ja, nu under jullovet, haha. Fan vad konstigt
det känns att säga att man har jullov när man är 22 år, iallafall.
Jag hoppas det kommer hända mycket saker nu under ledigheten,
jag hoppas att jag åtmistone blir inringd på jobb för det här suger.
Och kommer det hända något imorgon?
Det hoppas jag verkligen, annars kommer jag slita av mig håret.:'D
Haha, helt lost.
 
Ta hand om varandra!
 
 
 
I have my eyes on you, baby..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0