18 december.

Jätte bra att jag somna i soffa och sov i 5 timmar så nu kan inte jag somna. -_-
Hade jag somnat i sängen hade jag nog sovit hela natten men det är verkligen inte skönt att sova i soffan,
så ja. Få se om jag lyckas somna eller inte.
Idag ska jag till Nettan och plugga, Linda ska få sin födelsedagspresent/julklapp, vilket är att få fixa naglarna.
Så medans dom pysslar med det så kommer jag plugga,
har sjuuuukt mycket som ska göras innan jul ledigheten.
Fuck my life känner jag just nu, jag vill bara tillbaka till kolo. Det var så mycket roligare. :(
Och man lär sig mer när man jobbar än vad man gör när man läser i böckerna.
För där läser man bara hur man ska hantera situationerna,
men i verkligheten kan man behöva hantera dom på ett helt annat sätt,
just eftersom jag arbetar med människor och alla människor är olika, alla reagerar olika.
Så ja, plugg är skit. Praktik är mycket bättre.
 
 
Det är sjukt hur fort människor kan ändra sig.. Dra åt helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0