18 december.

Sitter och väntar på pendeln hem, har vart hos Nettan med Linda, hon ville ha presentkort på fixa naglarna så ja, check. Haha. Då va hon klar iallafall. Nu är det bara någon mer julklapp till Saga och sen till Isabelle och dom 2 andra kräsna barnen, haha. Jag avskyr verkligen jul, är 150 personer som ska ha presenter, bättre med födelsedagar för då är det bara 1. Förutom i maj. För då fyller många. Jag, Kornelia, Alva och Linus, maj barnen som familjen brukar säga. :p
Haha, jag försökte plugga så bra som jag kunde hos Nettan men jag hittade verkligen inte orken så ska fortsätta när jag kommer hem och imorgon, men vad ska man göra imorgon kväll?
Någon som har några förslag?
 
 
Lindas, hon valde lite diskreta :)
Haha, skillnad mot mig som väljer den starkaste färgen!:D
 
 
Ta hand om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0