18 december.

Är jag den enda som tycker Maroon 5s animals video är vidrig?
Kanske för att jag är vegetarian, på väg mot vegan?
Jag bläddrar mellan VH1 och MTV eftersom
dom spelar musik nu och då kom de där videon,och jag vart fan illamående.
Jag har läst någonstans att dom håller på i blod men va det verkligen
nödvändigt att ha med köttstycken som han t.o.m hänger? Så jävla respektlöst.
Vet inte om det är riktiga djur men även om det inte är det
så är det förbannat jävla respektlöst.
Inte nog med att djuret ska behöva dö för att människan är girig
och ska äta honom/henne då ska dom hålla på att ha med den styckade kroppen
i en jävla musikvideo och hänga i den.
Fy fan för människan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0