17 december.

Hahahahaha, när vi åkte från Mjölby förut så åkte vi över Motalabron när vi uppenbarligen kommit till
Motala så sa jag:
-Våran lilla bro som ska kosta fem kr.
Och mamma skriker rakt ut med panik i rösten:
- VA?! KOSTAR DET 5 KR?!
 
Vi dog, hahaha. Det är som Annette sa det kändes som hon skulle tvärnita och vända. :'D
Det är 5 kr liksom, jag skrattar medans jag skriver. :'D
Älskade lilla mamma, du är så go!
 
 
 
Vi håller ju som sagt på att fixa min spegel så den blir mer "mig", men det fick inte så bra för oss,haha.
Vi hade målat färdigt och skulle sätta tillbaka plastlisterna som satt i mitten av ramen men en gick sönder
och det var svårt att få fast dom så haha. Det krävs lite mer fix innan den är redo för hemresan. ;)
Då hinner jag fixa någon som kan hjälpa mig köra hem den med. :)
Den är inte så stor, men den är tung så jag klarar inte av att ta den på tåget direkt, haha. 
Den blir iallafall vit, den var träfärgad och listerna i mitten blir silver, dom var guldiga förut.
Nettan tänkte när hon såg den:
- Karro hatar ju guld.
Så när jag kom idag hade hon sprayat dom silvriga och jag bara: du läste mina tankar!
Haha, tur att någon känner mig och vet vad jag gillar! :)

Hon ska alltid vara med. ^^
När jag kom hem vart det Sally mys ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0