17 december.

Är på väg till skolan för lite onödigt skit, haha.
Usch, idag är jag verkligen trött på allt och vill bara ligga i sängen och inte bry mig om något.
Men nej, då måste jag åka till skolan med, skit kul.
Avloppsgrabbarna kom inte idag så jag hoppas dom äntligen är klara för det luktar så starkt om deras kemikalier, dock är det ju en fröjd för ögat
att kolla på dom så det är ju surt när dom är färdiga ändå. :o Haha, jag orkar inte med mig själv! :D
 
Ikväll ska jag bara plugga och dö lite i soffan i min ensamhet och imorgon får jag plugga hemma hos Nettan medan Linda fixar naglarna, undra hur det kommer sluta! ;)
Vi hörs senare.
 
Ta hand om varandra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0