17 december.

Kan som vanligt inte sova så jag sitter och kollar runt lite på klänningar och jag dör så mycket snyggt det finns,
jag vill ha typ alla! Kan jag inte bli miljonär så jag har råd med alla ?
Jag tror jag dog snygg döden precis, rätt enkel men så jävla snyyyyygg!
Jag är lite mer för enkelt, jag gillar ju inte att synas så vill inte ha saker som drar till sig uppmärksamhet.
Jag älskar ju verkligen långklänningar, jag är helt besatt av dom så ja, jag är lite småt kär, haha.
Om någon jävel vill köpa den så hittar ni den HÄR.
Åååååh, tänk den här på julafton! 
Men jag har verkligen inte råd så jag får inte köpa den. :(
Den finns här.
 
Eller den här på julafton fast i röd, så jävla läääääcker.
Men priset fick mig att svimma, haha. Fy fan.
Den finns här.
 
 
Den här har jag skrivit om förr, den är ju så jävla läcker. 
Skulle passa perfekt på sommaren, jag avskyr verkligen att vara student. :(
Den finns här.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0