17 december.

För ett tag sen tipsade jag om http://nouw.com/yayas, en tjej som är mamma till härliga Naomi och lille Harry.
 
Nu ska jag tipsa om 3 andra bloggar som jag älskar, alla är mamma bloggar eftersom jag följer mest mamma bloggar då jag är väldigt barn kär och drömmer om barn själv.
Jag är gjord för familjelivet, haha.
 
 
 
Iallafall, min första är http://paulas.me/.
 
Hon är mamma till lilla Molly på nästan 2 år(född i april 2013) , pappan till lilla Molly är Hugo Rosas som bl.a vann "Den rätte för Rosing", uppenbarligen va han ju inte den rätte för henne. ;) Haha.
Nu kom jag bort mig, Paula verkar vara en sån härlig tjej så det är alltid så roligt att läsa hennes inägg för hon vågar dela med sig av sig själv. Hon är inte som dom andra plastiga bloggara, utan hon verkar vara så äkta.
Och hennes lilla tjej är så himla söt! Jag smälter varje gång Hugo lägger upp en video med henne på instagram, jag älskar ju lite halv mörka barn. Dom är så jävlas söta. Det är alla barn men det är något med halv mörka barn jag dras till!
Både Paula och Hugo finns på instagram, Paulas_me och Huggson.
 
 
 
Näste kvinna ut är http://blogg.alltforforaldrar.se/madeleineilmrud/.
 
Madeleine mamma till 9 godingar, orkar inte rabbla upp alla namn men dom syns ju på bilden förrutom minstingen EmmyLou. Dom bor även i Motala vilket jag tycker är lite häftigt. :)
Hon och hennes familj har ju vart med i familjen annorlunda, första avsnittet jag såg med dom var ungefär mitt i. Jag bodde fortfarande hemma då och satt i vardagsrummet och bläddrade när jag helt plötstligt ser Borensbergs fotbolls plan, där jag vart miljontals gånger eftersom den är precis vid mina gamla skolor och jag vi har haft idrott där och jag vart så paff, för jag visste inte att några från Motala skulle vara med.
Sen dess har jag följt henne, Madeleine verkar vara också en sån där go och härlig person då är det så roligt att följa henne. 
Även Madeleine finns på instagram, madeleineilmrud.
 
 

Tredje och sista mamman är http://natasha.vimedbarn.se/.
 
Hon är bonusmamma till Saga och mamma till Milton som tyvärr bara vart 5 dagar gammal för han avled i plötsligt spädbarnsdöd.Jag grät när jag läste igenom hennes inlägg om hennes fina änglason. 
Jag kan inte ens föreställa mig hennes sorg, jag kan inte ens föreställa mig hur jobbigt det måste vara att ens barn slits ifrån en. I hennes blogg får man följa hennes resa där hon försöker klara sig igenom vardagen, idag är hon gravid med ännu en pojke, jag önskar henne all lycka och att hon får en frisk liten pojke!

Kommentarer
Postat av: Natasha.vimedbarn.se

Åh va söt du är! Kram på dig

Svar: ❤ kram
Karolina Lundgren

2015-03-05 @ 22:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0