17 december.

Besökte syster och systerdotter efter den snabba visiten i skolan, dock är Mollan sjuk så var inte så mycket med det, men kul att träffa dom ändå.
Och Molly och hennes goa kommentarer,
vi kollade på ett program på TLC om nudister och hon bara:
- " Asså va han naken? "
Hahahaha, goa lilla barn.
Och den sa Johanna:
- " Ska vi byta? "
Molly:
- " Nej, jag ska skratta åt dom. "
 
Hahahaha, man kan inte tro att hon är 3år!:'D
 
Nu ligger jag helt död i soffan men jag borde verkligen ta tag i livet och göra något vettigt men jag orkar verkligen inte. Har ingen ork eller lust alls.
Usch på den här dagen, hatar den.
Undra om jag inte ska lägga mig i sängen och plugga istället och sedan kolla lite Johan Falk och sen somna till det? Vill verkligen ingenting idag, känner mig bara så himla ledsen.
Jag saknar kolonigatan så otroligt mycket, vill verkligen inte gå hemma igen,
nackdelen med att plugga på distans man blir så otroligt ensam.
Men jag hoppas dom ringer och behöver vikarie snart! Helst igår!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0