16 december.

Måndag:
Vart först en runda på stan med mina damer Amanda, Kornelia och Sofia.
Sen tog vi en fika och bara satt och snackade,
när cafét stängde gick vi hem till Kornelia och fortsatte snacka och vid 9 drog vi hemåt! :)
 
 
 
 
Tisdag:
Vart en tripp till Mjölby med mamma, Annette och Greta, mamma shoppade loss som en galning och jag köpte ingenting, haha.
Sen bjöd mamma på pizza och nu är jag hos Annette och vi fixar iordning min spegel som jag har i hallen, den va ju så jävla ful. Haha, hatar träfärgat och jag hatar guld, den hade båda färgerna. :'D
Den är klar nu men hur fan ska jag få hem den?
Vill ju ha med den hem ikväll. :/
 
Älskade mamma!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0