14 december.

Sitter på jobbet och har ätit frukost precis, idag är jag så himla trött.
Får kämpa för att hålla ögonen öppna,
vi vart klara så snabbt idag och då blir jag extra trött för vi inte har något att göra.
Har delad tur och det suger, jag kör hellre hela dagen och får det gjort istället för att gå hem i 5 timmar och bara väntar på att börja igen, hata delad tur! Jag hoppas fan dom tar bort det!
Annars kan ju dom komma och arbeta delad så får vi se hur jävla kul dom tycker att det är!
 
Har 25 minuter kvar sen ska jag hem och funderar på att vila en stund för vid 12 kommer pappa och ska hjälpa mig sätta upp 2 hyllor i sovrummet, ska bli skönt att få upp dom för är så jävla tomt!
Skulle helst vilja tapetsera om också för puckot som valde tapeter i min lägenhet valde typ samma tapet i varenda jävla rum, i både hallen, köket, vardagsrummet och sovrummet, jag spyr på den!
Men jag vill ju inte bo i Skänninge så vill inte lägga för mycket pengar på lägenheten,
jag älskar min lägenhet men den ligger ju tyvärr i Skänninge! :( 
Måste ju fixa 2 väggar där Simba det arslet har förstört så jag kan flytta,
någon som vill sponsra mig så jag kan fixa det så jag kan få flytta till Motala? :'D Haha.
 
Ta hand om varandra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0