13 december.

Fredag:
Hade som sagt prov först, sen åkte jag till Nettan en stund, hämtade min nyårsklänning och snackade lite skit! :) 
Sen drog jag vidare till Linda och Saga, Linda matade mig som vanligt och vi kollade på sjukaste filmen, haha. Seriöst, den va skit!:'D
Sen åkte jag hem ganska tidigt och då bakade jag, haha. Sen vart det lite chill i soffan och sedan gick jag och la mig, ändå kunde jag inte somna. Somnade runt halv 2, så förstå att jag är trött!
 
 
Lördag: 
Jobbade 06:50-16:00, jag och S har skrattat som vanligt idag. Haha, vissa människor skrämmer mig verkligen, mer kan jag tyvärr inte säga men ja, vissa är galna! :'D Och fick beröm av en tant idag, det kändes bra! :)
Kommer sakna er! :(
Sen när jag slutade fick jag lite besök av Johanna, Kornelia, Albin och Ljubo, alltid trevligt med sällskap och det är bra för Sally med, hon är så himla larvig när det gäller alla andra, får ju sällan besök så hon vänjer sig ju aldrig, har typ bara en person som besöker mig regelbundet men då vänjer ju hon sig bara vid honom så ja, haha.
När dom åkte hem så bakade jag igen nu är jag klar med det iallafall!
Snart ska jag sova för imorgon vankas det delad tur!
 
 
Fick present av syster, love it!
Jag är kär i dom här jeansen, så jävla sköna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0