13 december.

Håller på att baka lite till imorgon, tänkte bjuda personalen på Kolo imorgon och tacka för att jag fick världens bästa praktikplats! Jag kommer sakna dom så mycket!
Jag har aldrig riktigt vart nöjd med en praktikplats, men den här gången har jag vart så jäkla nöjd!
Inte nog med att personalen är guld värd så är själva jobbet så himla roligt, jag har verkligen hittat rätt!
Hoppas jag får något extra snart och att jag får återvända till kolo!
 
Tar 150 år att koka den där förbannade kolan till twixkakorna, blaaa.
Jag som vill hoppa in i duschen men vågar ju inte lämna det där så jag får snällt vänta,
ska snart berätta om igår och idag. :)
Men nu ska jag återgå till bakandet. ;)
 
Ta hand om varandra!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0