12 december.

Fy fan fick totalt hjärnsläpp på provet, jag hatar verkligen prov för
jag glömmer alltid bort allt jag pluggat in, det gör nog typ alla.
Men men, nu är det gjort iallafall så nu kan inte min lärare säga något mer för jag försökte.
Hoppas det jag skrev räcker till ett godkänt iallafall men det återstår att se mina vänner!
Nu är jag påväg till min syster för en liten snabb visit och sedan ska jag gå några meter eller aa, ett par hundra till Linda och spendera min fredagskväll med henne och Saga!
Kan inte blir en bättre kväll, har världens finaste guddotter
och jag saknar ihjäl mig efter henne, så hon kan ju vara beredd på att bli ihjäl pussad!
Sist jag kom till dom va hon så jäkla rolig!
Dom hade besök så Saga kom smygandeas fram till mig och tog min hand om sa:
- J är här så jag tror inte mamma har tid med dig så vill du leka med mig?
 
Haha, jag dör så söt hon är.
Här kör vi med fula knep istället för att bara fråga om jag kan leka med henne,
goa lilla barn!
Snart ses vi! :*
 
 
 
Just det, herregud.
Jag tror jultomten spytt på bussen från skolan, 
jösses Amalia vad mycket julpynt har inte ens jag och Linda tillsammans och vi har en varsin stor 2a,
fattar ni hur nycker pynt det var då? Haha, bus on christmas crack :'D
Fan vad trött jag är. :'D
 
" Vart hitta du din parfym? I kryddhyllan? "
 
 
Hahahahaha, fy fan.
Jag orkar inte med mig själv :'D 
Ska nog sluta skriva innan jag börjar as garva för mig själv på bussen, jag känner mig redan psyko som sitter och gömmer ansiktet i halsduken och små skrattar! :'D
 
Tack och välkommen åter! ;D
Ta hand om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0