12 december.

Jag va nästan rolig när jag skrev att jag skulle sova, trodde jag på det själv eller ? Herregud.
Klockan är nu 04:42 och jag kan verkligen inte somna. Det är 5 miljoner tankar som snurrar runt i huvudet och jag är bara så ledsen.
Jag är glad att jag bara har ett prov idag och inget mer för jag kommer nog inte orka något mer. 
Jag jobbar ju imorgon ändå så skulle inte blivit någon sen kväll ändå, blir att mysa ner sig under filten och kolla på film efter film!
Låter som en bra idé tycker jag allt.

Jag trodde mina sömnlösa nätter var över men ack så jävla fel jag hade, satans jävla skit! -_-
Vad ska man göra för att kunna sova ordentligt?
Kan någon vara snäll och förklara det för mig!

Mammas lilla hjärta sover så sött iallafall!
Och mammas stora hjärta sover med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0