12 december.

Ska ta och gå och lägga mig straxt. 
Ska skriva prov idag klockan ett, men måste vara i skolan innan tolv för måste hämta ett par
uppgifter i receptionen och jag har för mig att den stänger tolv på fredag ?
Hittar inga öppettider på hemsidan och jag vågar inte chansa så jag åker dit innan tolv sen kan jag sitta och
läsa på lite tills klockan ett, men känner redan nu att det kommer gå skit och jag kommer nog inte klara det. :(
Fan då.
 
Sen ska jag kolla om min kära syster vill ha besök eller vad jag ska göra.
För det är fredag och vill inte sitta hemma ensam då. :( Dock blir det en tidig kväll för klockan ringer
kl 05:50 på lördag , har hel dag då, min näst sista dag. Vill inte sluta :( Kommer sakna alla och det är så
mycket roligare än skolan, blä. :( Men men , har skickat in ansökan till bemanningen både i Motala och Mjölby 
kommun så hoppas jag får lite extra jobb, speciellt nu i jul, jag orkar verkligen inte med det!
Jag julstrejkar! 
Jag vill bara ligga i sängen med film och en stor godispåse. :( Blä, har ingen julkänsla alls.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0