08 december.

Får jag mörda min granne?
Puckot spelar cheerleader om och om, hela jävla tiden! Fett jävla smäll borde h*n ha,
låtjäveln är inte ens bra, aah. 
 
Jaja, måndag igen då.
Tiden går så himla fort att man blir snurrig
och märkte att det blivit väldigt bloggat dom senaste dagarna men det ska jag ändra på
men har inget direkt att skriva om det är nog därför. :o
Sista veckan på kollo nu då, vill inte sluta. :(
Jag trivs så himla bra där och kommer sakna alla. :(
Men får ju den här veckan iallafall sen får vi se.
 
Trodde ju jag skulle slippa ha 2 skolor efter jul för det sa Carlsund våran första dag
men nej, kanske får ha Miroi igen och då blir jag galen.
För är så jävla krångligt att ha 2 olika skolor som gör allt på olika sätt så man blir ju som
en förvirrad sill. Jävla skit, alltid ska det krångla för mig, skit Miroi och skit Carlsund!
 
 
 
Vila i frid, lilla I !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0