07 december.

Jag är så himla trött ändå vart det en sen kväll
bara för att jag fastna i en film. Men nu ska 
jag iallafall sova, Sally har redan däckat.
 
Imorgon blir det en tripp hem till mor och far,
träffa dom och förhoppningsvis kommer Alva&Mollan också så då ska jag pussa och krama sönder dom, va länge sen jag träffa dom!
Samma sak med mamma och pappa, man blir så dålig på att träffa folk på vintern, man går nästan i ide fast man är vaken förstår ni? Haha.
Efter jag vart hos dom får jag lite häftigt film sällskap! Men jag kommer inte välja film, jag valde en dålig film och det får jag höra hela tiden så jag strejkar när det gäller att välja film!
Haha, men som sagt. Ska sova nu, natti natti!
 
Ta hand om varandra!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0