07 december.

Sitter hemma hos mina föräldrar i lilla Borensberg, byn jag växte upp i. 
Jag och Kornelia åkte buss och det kändes så jäkla konstigt att gå vägen från bussen till dom. En väg man gått 5 miljoner gånger, haha.
Mamma bjöd på mat och efterrätt och jag är ju halv vägs till vegan så jag äter/dricker ju inga mejeriprodukter längre sen åt jag lite glass och jag fick så jävla ont i magen och jag mådde så jävla illa för jag har ju vant kroppen med att inte äta/dricka det nu. Så nästa gång får hon köpa oatly till mig! Och till alla andra med tycker jag!;)
Haha, nu kom jag ifrån ämnet.
Tror vi skulle åka till min syster snart också men vet inte om det blir av eller inte men vi får se.
Imorgon är det dags för jobb igen, jobbar heldag på måndag och tisdag och till ett på onsdag sen är jag ledig torsdag och fredag och sedan jobbar jag mina 2 sista dagar på kollo lördag och söndag. Usch, jag kommer sakna alla!
Önskar jag kunde stanna kvar där men men!:(
 
Ta hand om varandra!
 
 
Mina föräldrar på deras bröllopsdag, 37 år sen!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0