06 december.

Haha, vilken jävla kväll det var igår. Så jäkla underbar! :D
Men börjar med dagen, jobbade ju som sagt och verkar som alla på jobbet hade sovit dåligt/lite så
vi skratta åt allt. När vi skulle äta frukost frågade jag C vart brödkniven låg, hon titta ner på bänken precis
framför mig och sa där. Jag börja as garva, hur jävla blind kan man vara ?:'D
Sen när vi åt lunch satt jag,M och B på kollo och då larmar telefonerna, vi alla tog upp dom
samtidigt och kollade på dom sen la B och jag ner dom och kollade på M, hon förstod nog vinken för hon bara:
Amen lägg ner telefonerna ni, jag svarar. 
 Haha, vi var så trötta så vi trötta att vi inte visste riktigt vad vi gjorde. :'D
Det var en lång men rolig dag, haha. Vid 16 slutade jag så då gick jag hem och duschade sen sminkade
jag mig och drog till tåget där jag mötte upp Mandisen och vi drog till Linköping, hemmafest för Dennis och Johan 
som fyller år nästa vecka, satan va folk vi var men så jävla kul det var ! Jag förlorade som vanligt i beer pong men
dock bara med ett glas! WOHO! :D Då vart jag glad ni och man behöver inte stå i köket eller vart man är när någon kör beer pong för det hörs när någon träffar och när någon missar, haha.
Jag tror klockan var runt halv ett när vi drog ut. Jag, Amanda och killen med det roligast och sötaste namnet vart dom mobbade så vi fick gå till bussen, läs springa. Haha.
Sen tog jag och Amanda sista tåget hem och vi mötte någon Amanda kände och det puckot betalade familjebiljett för bara sig själv, hahaha. Så jävla skön! :'D
 
Tack för en grym kväll!:D
Den här bilden får mig att skratta ihjäl!:'D
Hahaha, Amandas snapchat!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0