04 december.

Hahaha, så jävla galet det kan bli ibland! :'D
Jag fråga min handledare om hon ville ha M i handskarna, men hon trodde jag sa en och hon berätta sen att hon tänkte: "nog för att hon aldrig jobbat inom vården förut men nu har hon ju vart här rätt länge så hon borde ju veta att vi använder 2" så hon bara:
- Nae, jag vill ha två.
- Jag sa M, hahaha.
- Jaha, hahahaha.

Sen när vi var inne hos en annan gav hon mig bara en handske utan att tänka sig för och vi båda börja as garva. :'D
Ca 2 timmar senare så hade vi inget att göra så vi båda börja tänka på det där och vi skratta så tårarna rann. Så jävla härlig människa hon är!
Vilken tur jag hade när det gällde handledare den här gången! 
Hon sa att hon aldrig kommer glömma det där och inte jag heller. :'D

Gud vad jag kommer sakna alla när jag är färdig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0