04 december.

Ibland hatar jag verkligen att vara tjej, jag har som vanligt mensvärken från helvetet.
Jätte kul är det, älskar det här.
Eller inte, kan man inte trycka på paus eller något och starta den
sen när man hittat någon man vill ha barn med? Haha, så jävla underbart det skulle vara.
Jag sitter även här och försöker hitta orken till att äta något,
har inte gjort det än och jag känner att det borde 
göra det nu, samt ta fram matlådan till jobbet.
Idag ska jag även inviga min nya jacka tänkte jag. :D
Eftersom jag jobbar kväll kan det ju inte blir för varmt, samt att det tar 10 minuter att gå så borde inte 
bli så jätte varm, fast jag lyckas ju med allt så jag lyckas väl även med det. Haha. ^^
 
Imorgon är det äntligen fredag!
Då får jag äntligen träffa Isabelle, ääääääntligen. Sjuk länge sen nu, blir klackarna i taket för det 
blir lite hemmafest, så jäkla awsome. Träffa allt roligt folk igen samt massor nytt!
Jag kommer nog va som en död sill men men, det är smällar man får ta.
Men vad händer på lördag då? Någon som har några idéer ?
För jag har inga alls.
 
Men mina fötter somnar nu för jag sitter skräddare så ska ta och äta något sen göra iordning mig
för jobbet, jag hoppas på en lugn kväll med mina goa tanter!
Snälla snälla, finns kvar lilla hallå tant..
 
Ta hand om varandra!
 
 
Gammal work selfie. ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0