03 december.

Haha, vart visst en ny jacka idag.
Va 50 % och då kan man ju verkligen inte motstå förstår ni! ;)
Samt att jag behövde en vinterjacka eftersom jag inte har köpt någon än, haha.
Smart som jag är.
Men nu har jag en ifall snön skulle komma, dock hoppas jag den inte gör det.
Haft en trevlig dag på stan med Nettan, Amanda och Kornelia. Men jag hitta fortfarande ingen födelsedagspresent, jag vet verkligen inte vad jag ska köpa. :o Haha, helt lost.
Vi tänkte fika, men vi fick gå till varenda cafe i hela stan för allt vart slut och sen kunde
vi inte bestämma oss, det är vi i ett nötskal det. ;D
Men vi lyckades bestämma oss till slut, efter typ en timmes vandring! ;D
Sen drog jag hem och fick lite film sällskap. Och jag säger då det, det är fan jag som ska välja film annars är dom bara värdelösa, så jäkla dålig första terror på elm street va. Haha,värsta jag sett. 
Och nu sitter jag här och ska väl gå och lägga mig snart, jobbar kväll imorgon så ska försöka hinna plugga lite och ringa bemaningen och lite sånt tråkigt skit, jobbar 4 timmar imorgon så det är inga problem ni.
Mer då ?
Tror inte jag har något mer att säga faktiskt. :O
 
 
Hahahha, just det. Skriv aldrig samtidigt som ni går alltså.
Jag va så inne i mobilen så jag gick in i en stolpe och slog i mitt knä,
Amanda och Annette gick framför mig och dom vände sig om pga av smällen.
Haha, det gjorde så jävla ont! 
 
För första gången på 100 år vart det en ljus jacka, ni har nog märkt att jag klär
mig mest i mörka kläder, så vart lite förvånad själv när jag gilla den ljusa bäst. ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0