02 december.

Gud vad jag älskar dig!
Du kan inte förstå hur mycket du betyder för mig, det finns ingenting jag inte skulle göra för dig.
Jag skulle gå genom eld och vatten, bara för dig.
Dom dagarna när du kommer och kryper i sängen och lägger din hand på min kind är dom allra bästa, finns inget bättre sätt att vakna upp på. Jag önskar alla dagar kunde starta så.
Det gör inom mig när jag tänker på att jag inte kommer skydda dig från allt ont i världen.
Att du kommer växa upp och få ditt hjärta krossat, vänner kommer svika och du kommer få gå igenom många motgångar är så jobbigt att tänka på, men du ska veta att din gudmor alltid kommer finnas vid din sida och hjälpa dig om du någonsin behöver mig.
I sommar kommer du bli storasyster och jag får 2 monster att älska och skämma bort!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0