01 december.

Usch, jag mår verkligen inte bra.
Men jag har verkligen inte tid att vara sjuk nu!
Så har bäddat ner mig i sängen nu och ska försöka sova om mitt huvud bara vill sluta snurra! Man kan ju tro att jag är full, så mycket snurrar det! Aah!
Iallafall, det var väldigt lugnt på jobbet idag,
vi var så himla många så det gick så fort att göra allt så vi hade inte så mycket att göra.
Imorgon är det heldag om jag inte är sjuk, vilket jag verkligen inte hoppas.
Så himla kul är det där jag är, jag har aldrig trivts så bra på en praktikplats. 
Jag längtar nästan dit och jag kommer sakna alla när mina veckor är slut! :(
Ska nog baka något gott till dom och ta med på min sista dag tror jag!
Frågan är ju vad. Några tips?
 
Men ska försöka sova nu!
 
Ta hand om varandra!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0