01 december.

 
Vi kör lite bilsäkert idag, vintern är på väg och barnen har massor kläder på sig.
Men det ska dom inte ha i bilen, inte vuxna heller.
Det misstaget gör många, även jag själv när det gäller mig.
När det gäller Saga så är jag dock lite hårdare, hon är 4 år och 6 månader , hon sitter
fortfarande bakåt när hon är med mig, jag har en besafe bilbarnstol till henne, dock ska jag 
nog införskaffa mig en two way, jag älskar min besafe men den är för klumpig när
man lyfter den in och ut ur bilen hela tiden. Hon kommer sitta bakåt så länge det går.
I videon säger dom att dom ska sitta bakåt tills dom är minst 4 år men dom har ändrat rekommendationen
har ändrats till 5 år, men ha dom helst bakåt tills dom är minst 6 år.
 
 
 
 
Saga då 2 år i sin stol.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0