01 december.

Första december redan, gud vad tiden går fort. Man hinner ju inte med.
Idag har jag en sån där rolig dag med massa "måste", jag har tvättstuga just nu, jag måste laga mat till både ikväll och imorgon för då har jag hel dag, jag måste ta bort nagellacket och jag måste plugga lite.
Har ju snart slut prov och det är massor att plugga, döda mig. Vad har jag gett mig in på?
Men blir nog bra ska ni se.
 
Har en ganska okej vecka framför mig ändå, på onsdag är jag ledig då ska jag försöka ta till
mig ork och åka in till Motala eller Linköping för att hitta några födelsedagspresenter
till mina sena december barn, men jag har noll fantasi just nu. Vad fan ska jag köpa?
Amanda gav mig några idéer vad hon ville ha men Linda sa bara " du känner mig bättre än vad jag själv gör",
ja men tack för den hjälpen, Linda! ;) Haha.
 
23 dagar kvar till jul, jag kan inte påstå att jag längtar direkt, ska ta och ringa till bemaningen någon dag och
fråga om dom behöver jul vikarier någonstans för jag känner för att julvägrar i år, jag har ingen lust alls.
Har lika stor julkänslan som grinchen, bläsch. 
Ligga i sängen hela dagen med flöt mat låter mycket bättre tycker jag, någon som vill joina?
 
 
Haha, den här tröjan vill jag ha!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0