28 augusti.

Sitter och skriver om stamcellsforskning men hittar ingen vettig sida med bra information. Hittar bara massor artiklar om det och det är ju ren skit rent ut sagt, haha. 
Fan, vad krångligt det ska va. Hittar inget boken heller.Betala en halv förmögenhet för böcker som inte ens hjälper en verkar det som.
 
Hur man ser att man är sliten? Jo, man skickar en snapchat och ser största påsarna under ögonen. Haha, det var ingen vacker syn. Hoppas jag kan somna inatt för nu är jag tröttare än en död bäver. Fråga mig inte vart jag fick det där ifrån alltså för det vet jag inte själv, haha.
Nej, nu ska jag återgå till till mina stamceller och sedan sova. För imorgon väntar den underbara tvättstugan på mig. Sen ska jag ju som sagt va barnvakt åt barnen ett par timmar.Då är det bäst att va pigg för kommer nog höra "Karro" fem miljoner gånger. ^^
Bye bye birdy.
 
Jag längtar!(a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0