28 augusti.

Något jag stör mig på är folk som alltid öppnar munnen utan att tänka sig för.
Det var det som hände mig på MK och det förstörde hela min kväll. 
Ibland vill jag bara slå till folk, tänk ibland för i helvete. Eller vad fan har ni en hjärna till ?
Aaaaaah, jag blir så jävla förbannad.
 
Jag är trött på att känna mig tom. Inte veta om jag är glad eller ledsen.
Det är bara du som får mig att känna sig, bara du. Du gör mig så förvirrad och jag hatar att du får mig att känna som jag gör. Jag hatar att jag älskar dig.
Jag tror jag kommer känna så tills den dagen då jag verkligen finner den jag hör ihop med.
Just nu känns det bara hopplöst. Kan man stänga av känslorna?
Det gör så jävla ont.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0